vineri, 18 iunie 2010

Wazzup!

Nu am mai postat de foarte mult timp..si nici nu cred ca o sa postez foarte des avand in vedere ca nu fac nimic interesant. Am terminat scoala, saptamana trecuta... Nu e chiar placut desi ar trebui sa ma bucur, dar sa terminat clasa a 8-a si acum ma despart de toti prietenii pe care i-am cunoscut in generala. Am fost si la examenele de limba engleza si germana , le-am trecut pe amandoua.. ma rog.. cu chiu cu vai!                 Weekend-ul trecut varmiu a stat la mine pe urma m-am dus cu el la el la tara si am desenat cu tuburi ieftine, dupa care a stat la mine din nou.
Nu am desenat prea bine in ziua aia... a fost asa o prosteala, dar mi-a placut. In curand planuiesc sa fac ceva mai mare si mai frumos daca reusesc sa strang bani de tuburile necesare.
 Astazi o sa ma duc la filmul Kick Ass, pe care l-am mai vazut dar ma duc totusi sa ma distrez cu prietenii.
 Sper sa scap din monotonia asta...Pe data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu