vineri, 23 aprilie 2010

Hei! Ia ghiciti ? Azi am dat ultima teza din acest semestru, la romana. Am gresit la unele lucruri din neatentie pentru ca...sunt..prost. Totusi sper sa iau peste 9 si in mod sigur sub 9 50(totusi nu zic ca nu doresc si nu ma rog in fiecare clipa sa fie 9 50). Mai am decat 2 examene si pentru mine anul scolar s-a incheiat.
Pentru a nu va plictisi de fiecare data cu ce am facut eu, o sa va pun cate o intrebare la fiecare postare a mea.
Intrebarea zilei este : Daca ai avea toti banii din lume, ce ti-ai cumpara?

Raspunsul in comenturile care se dau down there|| bastards!!!
......................................................................\/...............................................................................

14 comentarii:

  1. Mi-aş cumpăra un câine apoi o casă numai a mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. E imposibil sa ai toti banii din lume, pentru ca aceasta lume se invarte din cauza banilor si a puterii si daca as avea toti banii as avea implicit si toata puterea si as fi omorat in maxim 10 secunde dupa ce i-as avea.
    Dar, luand intrebarea ca o metafora, i-as pune in banca, banii rezultati din dobanda dupa 1 luna(care este 0 pentru ca eu am toti banii din lume deci nu poate sa existe o dobanda) i-as pune intr-un cont separat si restul i-as da celorlalti sa se spele cu ei pe cap...a...si mi-as face o hartie igienica din bacnote de 20 de franci suedezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as lua aparatu` ala dupa care salivez acuma, inca doua de rezerva si apoi lentile pentru ele (si triped). 8->

    Mai am si alte ganduri pentru banii astia, da` nu-mi vin in minte. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. banii nu aduk fericirea!!!
    sh totushi.. ash incepe cu asta: http://www.historiasdelmotor.com/images/2007/06/alfa-romeo-8c-spider-51.jpg

    RăspundețiȘtergere
  5. pff..mai intai de toate as face tarcuri pentru cainii din bucov si mias lua si eu vreo 20 pe care sa ii tin in cele 2 case.i'as plati lu' mama ratele si tot si as faceo fericita.as ajuta orfelinatele cum as putea.si...nuj ... multe :) maria.

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.sprayuri 2.femei 3.iarba 4.o casa in pipera 5.propriul meu tren 6.bautura 7.o limuzina 8.un elicopter 9.bine hai si o limuzina pentru mama .....

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu daca as avea toti banii din lume m-as lasa de scoala:P:))

    RăspundețiȘtergere
  8. hmm :-? cu toti banii din lume , asta da chestie ;)) .. eu as face o lumea mai buna :D
    si bine bine .. mi as lua un motor 8-> , as sta o zi (sau mai multe :d) in magazine sa-mi cumpar ce vreau fara sa ma uit la pret 8-> si de restul .. as incerca sa schimb ceva ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. SATI TRAIASCA FAMILIA CODRULE

    RăspundețiȘtergere
  10. eu as incepe cu angajarea unui asasin profesionist pt uciderea ioanelor.

    RăspundețiȘtergere