sâmbătă, 24 aprilie 2010

No head MOUSE


Hei! Care-i treaba? Fiti atenti cum am inceput ziua! M-am sculat destul de devreme si am stat putin la calculator. Astazi e ziua unei prietene de-a mea si a trebuit sa plec sa ii cumpar un cadou .
Am vorbit cu un prieten si am mers impreuna sa-i cumpar cadou. Ghiciti cu cine m-am intalnit...ooo da cu tipul asta--->
Destul de smecher nu? NU! Imi venea sa vomit ...dar nu prea aveam ce,avand in vedere ca nu am mancat de dimineata. Au trecut cateva ore pana mi-am scos imaginea din cap ca sa pot manca... Totusi ..ghiciti..care-i capul?
Ziua de astazi nu s-a terminat, dar pentru ca plec la petrecere acelei tipe am scris mai devreme articolul pentru ca voi ajunge seara tarziu si nu as fi avut chef sa-l scriu.
Intrebarea zilei este: Ce crezi ca a patit baiatul acesta?(--/\)
Si inca una: Care credeti ca este capul?
Comenturile se dau down bi***s | (cele mai bune comenturi vor aparea intr-o sectiune noua in articolul urmator)

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. [edit]Cred ca ala din stanga e capul, lol.

    OMFG ewww.
    Frumos mod de a-ti incepe ziua. =))
    Pai cred ca ori l-a calcat o masina ori l-a mancat o pisica. :|

    ...sau a venit fratele lui chupacabra in oras ca ala de-acum 2 ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost executat de șoarecele șef pentru că și-a parcat trotineta intr-un loc nepermis.
    Capu' nu se vede in poziția de față, dar iți spun că e între picioare...

    RăspundețiȘtergere