duminică, 25 aprilie 2010

Duminica obisnuita


Hei! Care e treaba? Astazi am murit de plictiseala. Singurul lucru interesant a fost ca am stat si ca m-am jucat putin bascket cu prietenii de pe strada. Si ghiciti ce ..am refacut Avatarul..adica nu eu, in proportie de 99 % ajutorul lui Milo(fnkx).--->
Nu ca arata super tare?
Da stiu ca este un articol prea scurt dar nu am ce sa zic avand in vedere ca nu am facut nimic. De maine scoala... si nu o sa mai am timp pentru alte postari pentru cateva zile.
Intrebarea zilei este: Tu ce ai facut duminica asta?

Cel mai bun amuzant coment din postarea precedenta a fost:milomagic spunea...

In Saw...sa fiu eu bossu si tu sa te invarti ca noobu prin labirint, sa alegi cine sa traiasca si cine sa moara si alte cacaturi dastea :X


(Comenturile se dau JOS!!!...Daca sunteti pe pagina principala dati click pe "x comenturi" si va descurcati)

Inca o data multumesc pentru edit Milo!

5 comentarii:

  1. poi...am stat in casaaaaaaa(:|m-am uitat pe geam..m-am uitat la rolele care statteau degeaba...m-am uitat la caietele de ro si mate pe care nu as fi pus mana sa ma uit prin ele..avand in vedere ca dam examen:))si atat..:*Veselica!!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai...mi-am pierdut ziua jucand basket cu niste copii inferiori din punct de vedere al aptitudinii pentru acest sport si i-am modificat o poza prietenului meu deoarece nu-si foloseste emisfera dreapta a creierului la fel de mult cat mi-o folosesc eu...cam atat. A si dupa m-am uitat la cateva episoade din The Big Bang Theory si acum ma duc sa fac o baie...

    RăspundețiȘtergere
  3. pai duminica asta:-? am vorbit cu tine :D

    RăspundețiȘtergere