duminică, 16 mai 2010

Perete!!!


Care-i treaba?
Ia ghiciti ce am facut azi? Ooo da.. am desenat, in sfarsit! Am avut un buget cam mic si mi-am permis doar 4 tuburi happy, care nu sunt de foarte buna calitate, deci a iesit o varza...puteti sa o admirati(cacatul cu verde din poza din dreapta). Am fost cu varul meu la desenat la banane, un loc plin de graffiti in spate la Balif. E calumea acolo. Dupa ce m-am intors m-am intalnit cu tovarasii de la scoala si am pierdut vremea cu ei prin mall si in pasaj ascultand un tip ce canta la chitara. Mereu e placut sa-mi petrec timpul cu ei. Ziua nu s-a incheiat... poate o sa mai adaug ceva mai pe seara.

Pana atunci INTREBAREA ZILEI: Care este telul tau in viata? (Comenturile se dau apasand click pe "x comentarii" si dupa va descurcati)

Cel mai amuzant coment din postare trecuta a fost: Milo spunea...

"De unde vrei sa stiu...eu sunt geek...nu lover :))"

5 comentarii:

  1. misto desenul:> cat despre intrebare..:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai..mi s'a spus de mai multe ori ca sunt foarte buna sa critic lumea >:) dar..nu cred ca asta e tselul meu:))..poate..sa stau:) sa staaau... si ghici..sa ssssttttaaauu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Țelul meu in viață e femeia cu o dragalașă față (si cu tate mari)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu exista un tel in viata. conteaza doar acest moment de care esti responsabil

    RăspundețiȘtergere
  5. telul meu in viata e sa ajung conducatoarea lumii.

    RăspundețiȘtergere