miercuri, 26 mai 2010

Pereti!!!







Hey! Care-i treaba? Am multe de povestit avand in vedere ca am facut foarte multe in ultimul timp, asa ca o sa rezum totul. Sambata am fost la concursul de graffiti de la Eco Fun si am facut un mare cacat... . Dupa aceea am desenat prin Ploiesti! Aici parca a mers un pic mai bine..si a fost super ca am avut tuburi ramase pe "moka" sa zic asa de la concurs.
Duminica a fost ziua lui varmiu si am fost cu el si cu inca un prieten la Bucuresti la filmul "Prince of Persia" si am mancat niste pizza.
Luni cum m-am trezit mi-am luat tuburile ramase si am desenat in curte personajul acela creepy, dupa care a venit Tibi pe la mine si am pierdut timpul... . Dupa am iesit in oras si m-am plimbat, dupa care m-am dus la Milo si am mers impreuna cu parintii lui la o prezentare de carte(Mafia Medicinii).
Boom! A inceput scoala..ce repede a trecut timpul. Pe la scoala am cam stat degeaba.. si am facut poze.... . Pai cam asta a fost treaba pana acum.
Intrebarea zilei: Care-i treaba cu tine? (Comenturile apasand pe x comentarii si bla bla bla)

9 comentarii:

  1. care-i treaba cu mine?
    a, pai nu stiu :-?
    am ajuns aici aproximativ acu 14 ani =))

    RăspundețiȘtergere
  2. snt misto desenele:P personajul acela ma sperie:-s
    euuu stau:) mie somn=)))

    RăspundețiȘtergere
  3. misto comm TheFlyingCat =))

    RăspundețiȘtergere
  4. grafurile alea de la banane se vad mai misto pe perete decat in imagine:d

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu:-??
    ca bia:)) numai ca eu am venit acum 15 ani aproape:">

    RăspundețiȘtergere
  6. poi ce pot sa zic..cred ca treaba cu mn pe aceasta lume e doar sa stau, sa bag in mine ca spartu', sa respir acest aer degeaba..oo da si sa nu ajut deloc comunitatea in care traiesc

    RăspundețiȘtergere
  7. dak vrei raspunsuri interesante, posteaza intrebari normale ok? +idem patty

    RăspundețiȘtergere