sâmbătă, 15 mai 2010

Back again!!!


Care-i treaba lume?
Nu am mai postat de mult timp. Am fost cam ocupat si chiar cand aveam timp imi era sila sa fac absolut orice. O da.. in final am terminat si cu examenele... poate acum o sa ma ocup mai mult de blog.
Oricum... Nu prea am facut lucruri interesante in ultimul timp. Adica ba da: am fost la redactie cu varul meu Robert, cu Farbe, si Edi. Am discutat despre concursul de graffiti... aa.. dar voi nu stiti! Acum ceva timp am intalnit-o pe Anca. Ea lucreaza la revista Cutezatorii si a aflat de "ocupatia" mea, graffiti si am ajuns sa ii propun un sa introduca intr-un festival de ecologie pe care deja il aveau si graffiti, astfel eu am ajuns responsabil sa formez echipa. Nu e cazul sa intru in detalii.
Am mai facut si o schita pentru profesoara de geografie, care coordoneaza o actiune "Gandeste verde, gandeste curat!". Nu e mare lucru.. dar ma rog.(scrie "Aruncatul la cos schimba natura")
Si cum ziceam .. acum am mai mult timp liber.. dar e vreme naspa. Naspa.. nu? Vroiam sa ies sa desenez cu varmiu, urma sami cumpar niste tuburi, dar daca vremea e naspa... si ploua.. nu o sa desenez curand.

Si acum partea distractiva (sper si eu...): Intrebarea zilei: Care este cel mai naspa mod de a fi despartit(de gagica/gagicu)?(Comenturile se dau apasand jos pe click pe"x comentarii" si pe urma va descurcati )

Pentru sectiunea "Cele mai bune comenturi" nu o sa public nimic azi pentru ca am avut putine la articolul trecut.(DATI COMENT BIT***S!!! Please:D)

5 comentarii:

  1. Sa o/il prinzi cu altu/alta si sa iti mai dea si bataie amantul/amanta fetei/baiatului cu care erai

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde vrei sa stiu...eu sunt geek...nu lover :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Respect pentru desen :)>- Cat despre intrebare habar nu am :)) ma gandesc si iti zic

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai..sa ma gandesc! Cel mai najpa mod..:-? destul de dificil..nu mi s'a intamplat sa fac asta shi nici sa mi se faca! Oricum..o sa zic ca shi cum ar fii in cazul meu! Daca mi'ash gasi prietenul cu o alta fata shi chiar sa fie de catew luni. Unde sa se intample? la scoala..unde plaaaang shi plaaaang! foarte najpa..shi ce se mai intampla? oo da. afla toata scoala..pt ca..eu plang pe coridor, la baie, shi mai ma duc shi la celelalte clase, la prietene bune, sa ma descarc! si vaaai! mi'am stricat shi imaginea! shi acum am terminat pt ca deja cody ma scoate din sarite:)) dar e un tip de treaba..putsin stresant..dar de treaba;)

    RăspundețiȘtergere
  5. desenul e super tare,iar despre intrebare...hmmm:-? sa.ti spun un prieten de-al lui/ei ca vrea sa va despartiti:))

    RăspundețiȘtergere